Rumored Buzz on بیماری های زونا

Wiki Article

بعد از باردارشدن و گذشت دوره‌ای ۹ماهه، نوبت به زایمان و تولد نوزاد می‌رسد. گاهی‌اوقات هم امکان زایمان زودتر از موعد…

میگین که زونا در یه ناحیه به وجود میاد در صورتی که اینجوری نیست وشاید در دست پا و صورت به طور هم زمان اتفاق بیفتد.

یکی از راه‌های کاهش وزن بوتاکس معده است که در آن سم بوتولینوم یا همان بوتاکس به نواحی خاصی از معده تزریق می‌شود. در…

اولین نشانه‌های زونا، پیدایش لکه‌های قرمز روی پوست است که به تدریج تبدیل به دانه‌های قرمز رنگ می‌شوند. ظاهر این دانه‌های قرمزرنگ مشابه با لکه و زخم‌های آبله‌مرغان است.

بعد از گذشت چند سال، این ویروس مجدداً فعال می‌شود و در امتداد عصب‌های حسی به سمت پوست مهاجرت می‌کند و در آنجا بیماری زونا را به وجود می‌آورد.

والدین فلسطینی که موفق شده بودند کودکان بیمار و گرسنه را به یکی از معدود بیمارستان‌هایی که پس از حمله اسرائیل همچنان در غزه فعال هستند ببرند، منتظر آمار نبودند.

زونا به احتمال کم باعث بروز عوارض در خود فرد می‌شود، اما هنوز هم می‌تواند ناخوشایند و دردناک باشد. توصیه می‌شود فرد در صورت بروز ورم و تاول در دوران حاملگی، فوراً به پزشک مراجعه کند.

پس زونا چیست و چه می‌کند؟ زونا توسط ویروس واریسلا زوستر به وجود می‌آید، همان بیماری زونا به انگلیسی چیست ویروسی که باعث آبله مرغان می‌شود. این بیماری کشنده نیست اما می تواند بسیار دردناک باشد. واکسن‌ها به کاهش خطر ابتلا به زونا کمک می‌کنند.

● اگر مشکوک به زونا هستید، باید در اسرع وقت به پزشک مراجعه کنید، به خصوص اگر فردی در معرض خطر ابتلای بالا به آن هستید.

جلالی: گل محمدی گزینه اول هدایت تیم امید است اما موانعی وجود دارد

در حالت کلی درمان قطعی برای بیماری زونا وجود ندارد، اما پزشک با توجه به وضعیت بیمار و تشخیص خود روش‌هایی برای کاهش علائم و دوره عفونت برای بیمار تجویز می‌کند که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنم.

● بسته به اینکه در چه سه ماهه‌ای هستید، ابتلا به آبله مرغان در دوران بارداری می‌تواند منجر به ناهنجاری‌های مادرزادی شود.

نیر برکات، وزیر اقتصاد اسرائیل گفت که هیچ چیز مانع هدف اسرائیل برای از بین بردن همیشگی حماس و آزادی گروگان‌های هفتم اکتبر نخواهد شد.

با دکتر بابک ثابتی متخصص روانپزشک، درباره «نشخوار فکری» صحبت کردیم. چیزی که به تدریج باعث کاهش عملکرد ذهنی…

Report this wiki page